Op de plaats voor te vertrekken - Reisverslag uit Sint Joris, Bonaire van Frans Groenen - WaarBenJij.nu Op de plaats voor te vertrekken - Reisverslag uit Sint Joris, Bonaire van Frans Groenen - WaarBenJij.nu

Op de plaats voor te vertrekken

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

30 Juni 2014 | Bonaire, Sint Joris

Na een goede Reis zonder vertraging in België heb ik mijn slaapplaats in hartje Parijs redelijk snel gevonden.
Na een goede nachtrust en een Parijs ontbijt ben ik Parijs door getrokken daar hebben mij al een 4 tal geheel onbekende me een mooie reis toegewenst
Daarna doorgereisd naar Sint Jean Pied de Port waar ik nu in mijn bed lig op een zaal van 7 mensen
Tot later

  • 01 Juli 2014 - 08:14

    Kathleen:

    Geniet er van Frans!
    Een heel fijne tocht, met bijzondere ervaringen, en veel leuke bloemen op je hoed ;).

  • 01 Juli 2014 - 08:29

    Henry Goverde:

    Goed te lezen dat je goed bent aangekomen. Grappig ook (en mooi) dat mensen je een spontaan goede reis toewensen. Begin is goed begrijp ik.

  • 01 Juli 2014 - 14:18

    Nele Van Landuyt:

    Beste Frans, wij kennen mekaar helemaal niet, maar ik ben via een like op Facebook op jouw reisverslag gekomen. Ik ben zelf ook pelgrim (geweest - al voel ik het me nu nog). Ik stapte in 2006 van Aalst (België) naar Compostella, Finisterra en Muxia.
    Ik wens jou een even mooie en boeiende tocht als dat ik zelf heb mogen ervaren. Uiteraard verloopt die voor iedereen anders. Heb vooral respect voor je eigen lichaam en je grenzen. Geniet ten volle van alle ontmoetingen en de camino-energie!
    Met liefs, Nele
    (Www.nele.waarbenjij.nu)

  • 01 Juli 2014 - 20:01

    Maud. :

    X

  • 01 Juli 2014 - 23:22

    Marco:

    He Frans,

    Fijn om te horen dat je vlekkeloos, en met Parijs in de pocket, mag beginnen aan je reis.
    Ik volg je reis zoveel ik kan. Maak er een mooie levenservaring van. Groeten Marco.

  • 02 Juli 2014 - 20:07

    Toos:

    Hoi broer(tje),
    Heb de link gevonden en zal je tocht zo goed mogelijk volgen. Heel veel succes en prachtige ervaringen op deze tocht.
    liefs, Toos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frans

Op weg naar Santiago

Actief sinds 26 Juni 2014
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 4482

Voorgaande reizen:

30 Juni 2014 - 30 Augustus 2014

Voettocht naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: