wat zijn er toch verschillen - Reisverslag uit Hontanas, Spanje van Frans Groenen - WaarBenJij.nu wat zijn er toch verschillen - Reisverslag uit Hontanas, Spanje van Frans Groenen - WaarBenJij.nu

wat zijn er toch verschillen

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

16 Juli 2014 | Spanje, Hontanas

Vanuit mijn laatste verblijfplaats Ageas waar het erg goed te vertoeven was met de eerste lopende Nederlander hebben we weer van enkele afscheid genomen.
De planning was om net voor Burgos te overnachten
Tijden deze wandeling een oud labyrint tegen gekomen en ook gelopen voelde zet goed aan
Maar door vernieuwingen was de alberge voor Burgos niet te vinden
Dus toch maar de stad in en de km lopen zo toch op
Het nieuwe deel van Burgos is niet aan te raden maar het oude stadsdeel was gezellig en er druk met Pelgrims de alberge was om 14:00 al vol.
Ook nu weer van een stel pelgrims afscheid genomen een groep gat naar huis en andere nemen de bus
In de ochtend ( laat opgestaan) zie ik weer mensen die achter op zijn geraakt weer terug en de Italiaanse gaat eerst na een arts met een ontstoken scheenbeen of vocht ophoping.
Ik had me voorgenomen de hele grote groep maar te laten gaan en na 15 km al te stoppen, wat geeft dat een verschil
Gisteren maar met enkele in een zeer klein dorpje geslapen en nu is het gezellig rustig maar buiten erggggg heet 33 graden en morgen nog wat hoger. Morgen op tijd weer oppas zodat ik voor de grootste hitte weer onder dak ben


  • 16 Juli 2014 - 14:35

    Maud:

    Leuk verhaal weer.
    En tja heet, dat is het inderdaad. Zorg goed voor jezelf. X

  • 16 Juli 2014 - 19:05

    Henry Goverde:

    Nou Frans. Wat een hitte. Genoeg water dragen en ik veronderstel onderweg bijvullen. Je zult vele verschillende soorten mensen ontmoeten. En, analyseer je ze snel? Of laat je ze op je inwerken?

    Henry

  • 16 Juli 2014 - 20:15

    Frans:

    Hoi Henry

    Het warme weer vertaagt me en dat is goed
    Dat ik veel heel veel mensen ben tegen gekomen en ook met ze heb gesproken geeft me een rijk gevoel ik ben gestop om de nationaliteit te tellen bij dag 15 stond de teller op 30 van over de hele wereld
    Ja drinken en slapen zijn nu de belangrijk zaken en goed plannen
    Maar tot dus ver gaat dat goed

    Tot een volgend keer

  • 17 Juli 2014 - 23:26

    Marco:

    He Frans
    Leuk om weer iets te horen over je tocht.
    Heb je het ook gehoord van het vliegtuigdrama in Oekraine/Rusland?
    Misschien niet te veel bij stilstaan en lekker genieten van je tocht.

    Marco

  • 21 Juli 2014 - 06:39

    Bart Lauwaars:

    Hoi Frans,

    Lopen al die mensen waar jij het over hebt allemaal slechts een deel van de tocht die jij maakt? Of zijn er zoveel afhakers vanwege problemen?
    Succes met je wandeling en hou je vochtgehalte op peil.

    Groetjuz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frans

Op weg naar Santiago

Actief sinds 26 Juni 2014
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 4477

Voorgaande reizen:

30 Juni 2014 - 30 Augustus 2014

Voettocht naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: