Augustus zit er weer op - Reisverslag uit Sarria, Spanje van Frans Groenen - WaarBenJij.nu Augustus zit er weer op - Reisverslag uit Sarria, Spanje van Frans Groenen - WaarBenJij.nu

Augustus zit er weer op

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

02 Augustus 2014 | Spanje, Sarria

Terug kijken op de laatste week ben ik stil blijven staan van hoe ik tijdens het lopen alles anders benader
Het viel me op dat ik denk " O ik heb al zoveel gelopen" in plaats van vroeger ik moet er volg zoveel afleggen, hè voeten beging ik te voelen dan stoppen, inplaats van ik moet doorgaan
Tijd en afstand is zo onbelangrijk geworden en toch is er elke avond een slaapplaats en mensen waar ik contact het kan hebben
Maar ook even alleen door brengen voelt goed
Morgen passeer ik de laatst 100 km voor Santiago het wordt wel drukker en het weer is omgeslagen. Maar dat is voor morgen ik heb een dak en een bed, even niet in mijn tent te veel vocht is ook niet altijd bevorderlijk voor de spieren
Morgen naar Ponromenin de kan is aanwezig weer eens in de sporthal te slapen
Dat hoor je later

  • 02 Augustus 2014 - 18:10

    Piet:

    juli zit erop en augustus is begonnen. ik zie dat het toch goed gaat met af en toe wat pijntjes hier en daar.
    ga echter door en ik hoop dat het weer ook mee blijft werken.

  • 02 Augustus 2014 - 23:16

    Toos:

    Hoi Frans, goed weer iets van je te lezen. Morgen begin je aan de laatste 100.... Petje af hoor. Ik hoop dat je ze volbrengt. Met deze nieuwe instelling moet het je wel gaan lukken. Succes en geniet ervan.

  • 03 Augustus 2014 - 18:20

    Nicole:

    Wauw de laatste 100 km. Spannend wat die je nog gaan brengen.
    Veel geluk en succes

  • 08 Augustus 2014 - 18:36

    Marco:

    Succes met de laatste 100 km.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frans

Op weg naar Santiago

Actief sinds 26 Juni 2014
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 4473

Voorgaande reizen:

30 Juni 2014 - 30 Augustus 2014

Voettocht naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: