De eerst grote stad gepasseerd - Reisverslag uit Zubiri, Spanje van Frans Groenen - WaarBenJij.nu De eerst grote stad gepasseerd - Reisverslag uit Zubiri, Spanje van Frans Groenen - WaarBenJij.nu

De eerst grote stad gepasseerd

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

03 Juli 2014 | Spanje, Zubiri

Na een niet al te rustige nacht maar toch uitgerust aan de volgende etappe begonnen
Zonnig weer met links en rechts in de dalen laag hangende bewolking.
Veel alleen kunnen lopen en kunnen genieten van de omgeving
Lekker uit volle borst kunnen zingen
Toen ik Pamplona binnen liep voelde de mensen die ik tegen kwam kil, het was er erg druk en chaotisch.
Heb nog even door de oude stad gelopen maar het was niet mijn stad
Dus maar door gelopen aan de praat geraakt met een jongen uit Honk Kong en bij het passeren van de universiteit zag hij dat we daar ook een stempel konden krijgen
Wij naar binnen leuke reactie gekregen en in tussen was het buiten weer aan het onweren
Tocht redelijk droog op de eind bestemming lekker gedorst en mijn voeten en spieren verzorgd, het onweerde weer
Liggen in mijn bed tussen meer mensen uit zuid Azië en Hongarije en alle praten met elkaar
Ga nu kijken of ik niet al te nat wordt om wat te eten



  • 03 Juli 2014 - 19:33

    Maud. :

    Trots op jou. X

  • 03 Juli 2014 - 21:15

    Frans Sarton:

    Fijn om met jou mee te lopen Frans, via jouw blog. Ik blijf je volgen. Goeie reis, Frans Sarton

  • 03 Juli 2014 - 23:15

    Marco:

    Klinkt goed die vrijheid en de omgeving. Geniet er van! Succes morgen!

  • 03 Juli 2014 - 23:56

    Piet:

    we zien nu pas jouw berichten. we zullen je volgen. heel veel succes en goede reis met goed weer

  • 04 Juli 2014 - 18:42

    Nicole Goverde:

    Wauw frans je bent al een aantal dagen onderweg. Hopelijk zijn je spullen niet te vochtig door de regenbuien. Heerlijk uit volle borst zingen tijdens het lopen. Gelukkig alles nog goed gegaan . Geniet ervan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frans

Op weg naar Santiago

Actief sinds 26 Juni 2014
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 4463

Voorgaande reizen:

30 Juni 2014 - 30 Augustus 2014

Voettocht naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: