Wat rusten doet - Reisverslag uit Nájera, Spanje van Frans Groenen - WaarBenJij.nu Wat rusten doet - Reisverslag uit Nájera, Spanje van Frans Groenen - WaarBenJij.nu

Wat rusten doet

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

09 Juli 2014 | Spanje, Nájera

De middag en avond rustig aangedaan
Lekker kunnen slapen en voelbar uitgerust opgestaan
Alleen toen ik buiten kwam dacht ik dat ik thuis was, mist en een temperatuur van nog geen 13 graden.
Door mooi drijven velden gelopen en drijven velden ooooo wat wat olijfbomen en dan. Ooooja drijven velden heuvel op en neer.
Maar het verveelde me niet.
Weer nieuwe pelgrims tegen gekomen maar ook van de vorige dagen.
Door dat het erg fris was ik het mijn eerste dag dat ik geen zweet geproduceerd heb
Lig nu ik een mooi oud huis te schrijven beheerster is een Nederlandse en we gaan samen vanavond voetbal kijken zal morgen een zware dag worden

  • 09 Juli 2014 - 17:42

    Frans2014:

    Beste pelgrimbroeder,
    Je het weer gedaan! Goe gedaan jochie x:-)

    Mvg,
    Frans2014

  • 11 Juli 2014 - 18:34

    Marco:

    Klinkt goed Frans. Het weer is hier in Tilburg nou ook niet prettig. Warm, nat en benauwd. Veel plezier de komenden dagen. Geniet ervan.

  • 15 Juli 2014 - 12:54

    Marloes:

    Wat leuk om te lezen dat je zo geniet. Veel plezier en tussendoor lekker uitrusten en genieten van al het moois! Groetjes, Marloes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frans

Op weg naar Santiago

Actief sinds 26 Juni 2014
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 4487

Voorgaande reizen:

30 Juni 2014 - 30 Augustus 2014

Voettocht naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: