Na 39 dagen ben ik in Santiago - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Frans Groenen - WaarBenJij.nu Na 39 dagen ben ik in Santiago - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Frans Groenen - WaarBenJij.nu

Na 39 dagen ben ik in Santiago

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

09 Augustus 2014 | Spanje, Santiago de Compostella

Gisteren ben ik de stad ingelopen
Eerst op zoek naar een plaats om te slapen bij bijna alle pekken het zelfde " het is volle" Bij een hotel wezen ze mij een pensioen aan en daar was plaats
Inboeken en op weg naar het plein voor de kathedraal daar uit de regen uren gezeten en alleen maar zitten.
Opzoek naar eten een zeeeer fijn en goed alternatief restaurantje gevonden
Lekker gegeten en op mijn terugweg kwam ik steeds meer pelgrimstegen van tijdens het lopen, het was vroeg dat ik op mijn bed lag maar wel uitdunnen slapen
Laatste dagen hele mooie dingen mee gemaakt en ben me nu aan het verheugen om naar Finistera te lopen
Maar dat is voor morgen

  • 09 Augustus 2014 - 18:18

    Nicole:

    Yeeeeh petje af Frans.Gefeliciteerd. En dan op naar het eindpunt van je reis.Hopelijk heeft het je veel gebracht deze reis
    Succes verder nog.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frans

Op weg naar Santiago

Actief sinds 26 Juni 2014
Verslag gelezen: 962
Totaal aantal bezoekers 4474

Voorgaande reizen:

30 Juni 2014 - 30 Augustus 2014

Voettocht naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: